Dzisiaj plansza z rybkami, chociaż nic więcej w tej grze z morzem się nie łączy.
Gra stworzona z myślą o terapii surdologopedycznej, dla dzieci, które zmagają się z trudnościami w zakresie odmiany rzeczowników przez liczbę.
Do gry potrzebujemy planszy, kostki, pionków oraz 2 grup kart: w jednym pliku znajdują się karty z ilustracjami pojedynczych przedmiotów, w drugim pliku obrazki ukazują te same przedmioty w liczbie mnogiej.
Zabawa jest prosta. Należy rzucać kostką i poruszać się o wyrzucaną liczbę oczek. Okienka na planszy są w kolorach, które oznaczają poszczególne pliki kart. Wygrywa ten kto zbierze więcej par i dodatkowo dobrze je nazwie. Przy pobraniu każdej z kart obowiązkowo nazywamy obrazki.
Dodatkowo z kart można stworzyć memory. Zapewne w grze z jednym pacjentem nie wykorzystamy wszystkich możliwych obrazków, a więc z tych które zostaną w plikach możemy zaaranżować nową zabawę. Schemat podobny: szukamy par pojedyncza-mnoga.
Gra stworzona z myślą o terapii surdologopedycznej, dla dzieci, które zmagają się z trudnościami w zakresie odmiany rzeczowników przez liczbę.
Do gry potrzebujemy planszy, kostki, pionków oraz 2 grup kart: w jednym pliku znajdują się karty z ilustracjami pojedynczych przedmiotów, w drugim pliku obrazki ukazują te same przedmioty w liczbie mnogiej.
Zabawa jest prosta. Należy rzucać kostką i poruszać się o wyrzucaną liczbę oczek. Okienka na planszy są w kolorach, które oznaczają poszczególne pliki kart. Wygrywa ten kto zbierze więcej par i dodatkowo dobrze je nazwie. Przy pobraniu każdej z kart obowiązkowo nazywamy obrazki.
Dodatkowo z kart można stworzyć memory. Zapewne w grze z jednym pacjentem nie wykorzystamy wszystkich możliwych obrazków, a więc z tych które zostaną w plikach możemy zaaranżować nową zabawę. Schemat podobny: szukamy par pojedyncza-mnoga.