Z kilku gier, które stworzyłam w ostatnich dniach jestem szczególnie dumna. Do ich tworzenia nie potrzebowałam dodatkowych inspiracji, po prostu siadłam i zrobiłam.
Gra, którą teraz zaprezentuję powstała z myślą o utrwalaniu głoski we wszystkich pozycjach w wyrazie (nagłos, śródgłos, wygłos). Dlatego też podstawowe pola maja 3 kolory - każdy kolor to inna pozycja.
Strzałki w grze służą urozmaiceniu, w moim zamyśle mają cofać gracza na pole, z którego wykonał ostatni ruch.
Pomarańczowe trójkąty to miejsce na dowolność, zależnie od potrzeb dziecka. Można wykonać w tym miejscu ćwiczenie manualne, artykulacyjne, odpowiedzieć na zagadkę.
Gra, którą teraz zaprezentuję powstała z myślą o utrwalaniu głoski we wszystkich pozycjach w wyrazie (nagłos, śródgłos, wygłos). Dlatego też podstawowe pola maja 3 kolory - każdy kolor to inna pozycja.
Strzałki w grze służą urozmaiceniu, w moim zamyśle mają cofać gracza na pole, z którego wykonał ostatni ruch.
Pomarańczowe trójkąty to miejsce na dowolność, zależnie od potrzeb dziecka. Można wykonać w tym miejscu ćwiczenie manualne, artykulacyjne, odpowiedzieć na zagadkę.