Przejdź do głównej zawartości

biedronki

Nakrętki bywają inspirujące. Potrzebowałam jedynie markera i odrobiny zmywacza do paznokci żeby wyczyścić nakrętki. Że tych czerwonych było najwięcej - do głowy wpadł pomysł z biedronkami.



Pierwsza opcja to nadanie biedronkom numerów (na wewnętrznej stronie). Do numerów przypisujemy ćwiczenia artykulacyjne i gotowe.

Biedronka może też być pionkiem na planszy. Prezentowana plansza jest do udźwięczniania - utrwalamy "b". Pstrykamy palcem na pole i powtarzamy wyraz.

Myślę, że biedronki znajdą wiele zastosowań. Chociażby w sekwencjach.


Popularne posty z tego bloga

szlaczki kształty

W wakacje zdecydowanie się opuszczam w blogowaniu. Więcej zaangażowania wkładam teraz w wyszukiwanie pomocy dla osób, z którymi ćwiczę. I tak na przykład magiczne trójkąty z logozabawy ukradły mi chyba pół zajęć!
   W międzyczasie uczymy się czytać z moim bratem. Nie rozumiałam pojęcia "okres krytyczny" póki mały nie zaczął mnie katować chęcią czytania. Tym samym ucierpiała nauka pisania, która aktualnie wydaje się bardzo nudna! Trochę czytania, trochę zmyślania i mkniemy do przodu.

   Na przekór małemu zrobiłam kształtne szlaczki. A więc dzisiejszy post w zasadzie tylko o tym. Wypoczywajcie :)


Rysunki z wyrazami

Fatum laptopowe. Jest mnie tutaj mniej, bo i mniej czasu, bo i sprzęt odmawia posłuszeństwa. W międzyczasie zbieram piny na pintereście, które przygotowuję do wykorzystania w terapii logopedycznej.
mój PINTEREST

Dzisiaj prezentuję Wam kształty z wyrazami do odczytania, do ćwiczenia w domu.

koloRowanka "r"

Gotowa do druku, zagadkowa, a później kolorowa - kolorowanka. Skierowana do tych, którzy z "r" są na bakier.